Garantie procedure

 

 

Alle artikelen die wij aanbieden moeten gemaakt zijn van goed materiaal en hebben goede kwaliteit. Blijkt het materiaal niet aan deze eisen te voldoen? Of is het artikel niet goed geproduceerd? Dan maak je natuurlijk aanspraak op onze de garantie. Andere problemen als bijvoorbeeld slijtage of buitengewoon gebruik vallen ook buiten onze garantie procedure.

Het is belangrijk om te weten dat de garantie niet geldig is als het racket is beschadigd door onjuist gebruik of misbruik. Als het racket bijvoorbeeld is gebroken omdat het op de grond is gevallen of als het is beschadigd door een andere speler tijdens het spelen, zal de garantie niet van toepassing zijn.

Krassen of scheuren in de lak of in het frame vallen niet onder de fabrieksgarantie maar onder gebruikersschade. Scheuren in het blad zijn gebruikelijk, echter mag dit niet binnen 1 maand na aanschaf gebeuren. Als je een probleem hebt met je padel racket binnen de garantieperiode, kun je contact opnemen met ons. Wij zullen bepalen of het probleem onder de garantie valt en of het racket kan worden vervangen.

In het algemeen is het dus belangrijk om voorzichtig om te gaan met je padel racket om te voorkomen dat het beschadigd raakt. Als er toch een probleem optreedt, is het goed om te weten dat er een garantie van toepassing kan zijn om je te helpen bij het oplossen van het probleem.


Klachten
Heb je een klacht of heb je een artikel beschadigd ontvangen? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via ons contactformulier of stuur een whatsapp naar onze klantenservice op 06-46897178. Indien de klacht gegrond is, lossen wij het probleem zo snel en goed mogelijk voor je op en wel binnen 3 werkdagen