Bestellen en Betalen

 

 

Bestellen & Betalen

Hoe kan ik een artikel in de webwinkel bestellen?

  1. Plaats het gewenste artikel in uw winkelwagen door op productniveau op 'In winkelwagen' te klikken.
  2. Het verwijderen of het wijzigen van de aantallen van een product kunt u doen in de winkeltwagen omgeving.
  3. Bent u zeker van uw bestelling? klik op 'Bestelling afrekenen'.
  4. Wilt u de bestelling op een ander afleveradres ontvangen? Vul dan hier uw aflevergegevens in. De factuur wordt altijd naar het adres welke u als gebruiker heeft ingevoerd gestuurd.
  5. Selecteer hier uw betaalmethode. U heeft de keuze uit:
  • IDEAL: IDEAL is een betaalmethode waarmee consumenten online aankopen snel en veilig kunnen afrekenen in de vertrouwde internetbankier omgeving van de eigen bank. iDEAL is echter geen keurmerk. De mogelijkheid om te betalen met iDEAL of de zichtbaarheid van het logo zegt niets over de betrouwbaarheid en service bij de levering door de webwinkel.
  • Creditcard betalen:  Maak het aankoopbedrag over naar bestelpadel.nl middels een creditcard betaling.
  • BANContact:  Meest gebruikte betaalmethode door Belgische consumenten

    Uw bestelling wordt verzonden nadat de betaling binnen is.
    De verzendkosten zijn € 5,95 voor bestellingen onder de € 75,-.

     

    Ik heb zojuist via internet besteld, kan ik nog iets toevoegen? 

    Nee, het is niet mogelijk iets toe te voegen aan een bestelling die al is verstuurd. U kunt wel met de klantenservice Whatsappen. De klantenservice kan wel producten aan een geplaatste bestellingen toevoegen.

    Wat als een product niet op voorraad is? 

    Is een product tijdelijk niet leverbaar, dan wordt het bij dat product vermeld. U kunt dan een whatsapp zenden voor meer informatie. Is een besteld product achteraf toch niet meer op voorraad, dan neemt de klantenservice contact met u op.

    Kan ik mijn bestelling annuleren? 

    Verwerkte bestellingen kunnen niet geannuleerd worden. U kunt de zending wel binnen 7 dagen na ontvangst terugsturen. U krijgt de kosten van het product (dus niet de bijdrage verzendkosten) dan teruggestort op uw bankrekening.

    Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is ontvangen? 

    Direct na verzending van uw bestelling krijgt u een e-mail met ontvangstbevestiging én een overzicht van bestelde artikelen. Mocht u deze niet hebben ontvangen, kijk dan eerst in u map ongewenste mail of bekijk